پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228488
مردم داري و کمک به مردم مهمترين ويژگي يک فرمانده بسيج است
تاریخ انتشار : 1396/05/08 10:31:10
نمایش : 1575
رئيس سازمان بسيج گفت: مهمترين ويژگي فرماندهان بسيج در رده هاي مختلف بايد مردم داري و کمک به مردم باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار غلامحسين غيب پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين که صبح امروز پيش از طلوع آفتاب در آغاز دوره سوم آموزش فرماندهان گردان هاي بيت المقدس در دانشکده شهيد مطهري بسيج حضور يافته بود با اشاره به اهميت امر آموزش در بسيج گفت: يکي از اولويت هاي ما در ارتقاء توانمندي هاي گردان هاي بيت المقدس توجه به امر آموزش است.

وي با تاکيد بر استمرار آموزش فرماندهان گردان هاي بسيج گفت: حفظ انسجام، کسب آمادگي هاي جسمي و ارتقاء خود باوري از اهداف اين دوره هاست.

سردار غيب پرور با اشاره به اينکه کمک به مردم در حل مشکلات آنها يکي از اصلي ترين وظايف بسيجيان در زمان کنوني است افزود: هر يک از فرماندهان بسيج در شهر و ديار خود بايد سرآمد خوش رفتاري و خوشرويي با مردم باشد.

وي با تاکيد برخورد متواضعانه بسيجيان با مردم گفت: بسيجيان و فرماندهان بسيج بايد با حضور مستمر در مساجد و سرکشي از خانواده هاي شهدا و خانواده هاي محرومي که نياز به توجه و کمک دارند، چهره واقعي بسيج را به نمايش بگذارند.

سردار غيب پرور با اشاره به اينکه بسيجيان بايد خود را خادم مردم بدانند گفت: اُنس با قرآن و تقويت محبت اهل بيت، دل ها را چنان نرم مي کند که افراد جز به خدمت به بندگان خدا به چيز ديگري فکر نکند و بسيجيان در هر شهر بايد در کسب ويژگي هاي فوق و اُنس با قرآن سرآمد ديگران باشند.

وي در پايان با بيان اهميت کسب معارف ديني توسط بسيجيان و فرماندهان بسيج، روحيه جوانمردي و کمک به مردم نيازمند را مهمتر دانست و گفت: بسيجي واقعي کسي است که در عين کسب معارف ديني، رضايت خداوند را در خدمت به بندگان خدا مي داند.  


مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html